Strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki.

Wirtualny spacer

Brak wtyczki Adobe Flash Player.
Pobierz wtyczkę ze strony Adobe.

Licznik odwiedzin

Your IP: 54.92.197.82
Server Time: 2018-02-21 12:06:25

Aktualności

Wycieczka Wiedeń - Bratysława.

7. czerwca o godzinie 23 uczniowie naszej szkoły wyruszali autokarem na dwudniową wycieczkę do Wiednia i Bratysławy. Większość uczniów przespała całą drogę. Około godziny 9 dotarliśmy do Wiednia gdzie z przewodnikiem zaczęliśmy zwiedzanie stolicy Austrii. Zaczęliśmy od krótkiego spaceru po mieście, następnie oglądaliśmy lokalną operę, Parlament, ratusz, pomnik cesarzowej Marii Teresy czy uniwersytet.

Potem przeszliśmy przez dzielnice Hofburgu. Pogoda była wspaniała! Zobaczyliśmy z bliska Katedrę św. Szczepana oraz zwiedziliśmy muzeum cesarzowej Sisi oraz Muzeum Historii Natury - była to wspaniała ekspozycja wypchanych przedstawicieli gatunków zwierząt , które już wyginęły, taka kolekcja jest bezcenna. Następnie był przejazd autokarem do hotelu Junior w Bratysławie, kolacja oraz wieczorny spacer po pobliskich terenach hotelu. Następnego dnia o godzinie 8 zjedliśmy wspólne śniadanie, po czym wykwaterowaliśmy się z hotelu i ruszyliśmy autokarem na miejscową starówkę. Będąc na miejscu oglądaliśmy pomniki, ale także można było kupić pamiątkę czy loda. Potem udaliśmy się na wzgórze zamkowe i do Katedry św. Marcina. Dalej, przeszliśmy nad Dunajem i udaliśmy się na obiad do tradycyjnej słowiańskiej restauracji, gdzie zjedliśmy przepyszny obiad. Potem był ulubiony punkt każdego ucznia - galeria! Spędziliśmy tam około 1,5godz. Po udanych zakupach udaliśmy się w drogę powrotną. O godzinie 23:20 przekroczyliśmy granicę i po północy każdy z uśmiechem na twarzy wrócił do domu.