Strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki.

Wirtualny spacer

Brak wtyczki Adobe Flash Player.
Pobierz wtyczkę ze strony Adobe.

Licznik odwiedzin

Server Time: 2018-05-27 03:20:25

Aktualności

Rajd plener.

26 maja 2017 r. odbył się kolejny rajd połączony z plenerem fotograficznym, to już szósty raz kiedy wędrowaliśmy z aparatem po malowniczych zakątkach Beskidu Niskiego. Opiekunami byli pani Aldona Michalczyk, pan Piotr Drozd oraz pan Artur Jasłowski.

Tym razem wędrowaliśmy po terenach Magurskiego Parku Narodowego oraz jego okolicach. Naszą wędrówkę zaczęliśmy w miejscowości Ożenna, kiedyś ‘zielone przejście ze Słowacją’. Trasa rajdu nie prowadziła nas jednak szlakiem, ale innymi malowniczymi ścieżkami parku. Po chwili wędrówki dotarliśmy na pierwszy taras widokowy, gdzie dało się słyszeć ‘wow’ ponieważ były tam piękne widoki, no może ciut mniej atrakcyjne niż te bieszczadzkie, co widać na dołączonych zdjęciach.

Po kilku pamiątkowych zdjęciach i chwili na plenerową fotografię ruszyliśmy w dalszą wędrówkę. Mniej więcej w połowie drogi zrobiliśmy krótki postój na chwilę odpoczynku, posiłek i oczywiście fotografię. Część uczestników wdrapała się na pobliski szczyt, część pozostała pod wzniesieniem. Na szczycie był czas na odpoczynek przy roztaczających się pięknych widokach parku oraz pobliskich okolic, był też czas to zdjęcia. Następnie zeszliśmy ze wzniesienia i po przeliczeniu uczestników ruszyliśmy dalej. Po drodze był czas na zdjęcia, rozmowy oraz piosenki turystyczno-biwakowe.

Spotkaliśmy też pana ze straży leśnej, który wskazała nam fantastyczne miejsce na rozpalenie ogniska, gdyż pieczona kiełbasa czy chleb na dobre wpisały się w nasze wędrówki. Po krótkim postoju ruszyliśmy dalej do Muzeum Magurskiego Parku Narodowego w Krempnej, gdzie uczniowie zobaczyli multimedialną ekspozycję o parku i jego przyrodzie. Dla niektórych uczestników było to pierwsze spotkanie z przyrodą parku, dla innych kolejny raz przypomnienie sobie czegoś o parku i jego przyrodzie.

Po prezentacji w dobrych nastrojach wróciliśmy do domu z malowniczymi widokami w pamięci i zdjęciami w aparatach.

Zdjęcia z pleneru wzięły udział w gminnym konkursie fotograficznym „Wiosno gdzie jesteś..?”